Prednášajúci

Predstavujeme vám prednášajúcich, ktorí vás budú sprevádzať počas Marketingovej soboty #2.

Katarína Gavurová Špecialistka na Internetový marketing a stratégie

Katarína Gavurová pôsobí viac ako 10 rokov aktívny obchodný manažér v oblasti realizácie internetových obchodov, dnes aj samostatný konzultant a školiteľ pre oblasť internetového inbound marketingu a reklamy na sociálnych sieťach.

Realizuje aktivity:
– prezentačné školenia o internetovom obchode (v spolupráci s WEBY GROUP, s.r.o.)
– pravidelný celodenný seminár inbound marketingu
– klientské školenia k Facebook funpage a reklame
– príprava a implementácia marketingových stratégií
– vedenie reklamných kampaní na Facebooku

 

Katarína sa predstaví na prednáške Čo urobiť pre fenomenálny život eshopu

Michal Poppe Špecialista na webové aplikácie, majiteľ spoločnosti Blueweb

Michal žije internetom už viac ako dvanásť rokov. Je spolumajiteľom firmy Blueweb s.r.o., ktorá vytvára obchodne úspešné internetové riešenia. Zameriava sa na optimalizáciu predaja nielen cez e-shopy, zvyšovanie návštevnosti i obchodnej výkonnosti a poradenstvo. Predtým viedol viacero telekomunikačných projektov pre Orange Slovensko a.s., NDS a.s., SSC a.s. a ďalšie spoločnosti.

V minulosti prednášal na Barcampe, konferencii Shopcomm alebo Podnikatelia spojte sa. Je držiteľom certifikátov Google Analytics Qualified Individual, Google AdWords Qualified Individual a absolvent Inbound Marketing University. Je nadšenec Slobody v práci, spoluautorom projektu Podnikaj a ži! a fanúšik podnikania mladých ľudí na Slovensku.

Michal sa nám predstaví na prednáške Koľko vám zarobil váš eshop za posledný rok?

Martin Bendík Nakupujbezpecne.sk – certifikácia e-shopov v SR

V rokoch 2007 – 2010 som (Martin Bendík, konateľ) zabezpečoval chod jedného e-shopu. Postupom času sme vo firme prevádzkujúcej daný e-shop začali čoraz viac uvažovať o komplexnej úprave obchodných podmienok ako ajj posilnení e-shopu na trhu tzv. trustmarkom.

Okrem samotných advokátov poskytujúcich výhradne právne služby v roku 2008  na trhu existovala iba jediná spoločnosť, ktorá sa zaobera komplexnejšie danou problematikou avšak jej ceny boli rádovo v tísickach slovenský korún.

Z toho dôvodu som začal uvažovať pre chýbajúcu konkurenciu o tom, aby som začal poskytovať služby pre prevádzkovateľov e-shopov, ktorá však bude pre každého prevádzkovateľa internetového obchodu ceno prniateľná.

A takto sa začala rodiť myšlienka projektu NAKUPUJBEZPECNE.

Martin sa nám predstaví na prednáške Právne podmienky pre eshopy.

Martin Štrba Manažér internetového predaja v Martinus.sk

Martin bez ujmy na zdraví vyštudoval manažment na Univerzite Komenského v Bratislave.

Už počas školy by ste ho stretli častejšie v Slovak Telekome ako na katedre Manažmentu organizácie a manažmentu ľudských zdrojov.

V Slovak Telekome mal na starosti všetky aktivity pre študentov od výberu brigádnickych pozícií až po organizovanie konferencií.

Zároveň pomáhal pri riadení programu pre kľúčových zamestnancov tejto spoločnosti.

Pravdepodobne najmenej naspatých hodín mal v piatom ročníku VŠ, kedy si okrem aktivít v Slovak Telekome a písania diplomovej práce splnil sen, ktorý ma asi každý malý chlapec, začal pracovať s autami :-).

V spoločnosti Daimler-Chrysler bol súčasťou marketingového oddelenia, ktoré sa staralo o zavedenie značiek Jeep, Dodge a Chrysler na slovenský trh.

Vysoká spotreba amerických áut nebola dôvodom, prečo si Martin po škole vybral prácu v internetovom kníhkupectve Martinus.sk v Martine. Hlavnými dôvodomi
boli možnosť vrátiť sa domov do Martina a podieľať sa na rozvoji najväčšieho e-shopu na Slovensku.

V Martinuse má na starosti internetový predaj, logistiku a manažment ľudí, ktorí usilovne pracujú na tom, aby sa všetky internetové zásielky dostali k zákazníkom na
Slovensku a v Čechách kvalitne a včas.

Martin neodmietne žiadnu možnosť spoznávať nové miesta/krajiny a prijme každú pozvánku na akýkoľvek šport.

Martina  uvidíme na prednáške Prípadová štúdia: Úspešný eshop.