Martin Štrba Manažér internetového predaja v Martinus.sk

Martin bez ujmy na zdraví vyštudoval manažment na Univerzite Komenského v Bratislave.

Už počas školy by ste ho stretli častejšie v Slovak Telekome ako na katedre Manažmentu organizácie a manažmentu ľudských zdrojov.

V Slovak Telekome mal na starosti všetky aktivity pre študentov od výberu brigádnickych pozícií až po organizovanie konferencií.

Zároveň pomáhal pri riadení programu pre kľúčových zamestnancov tejto spoločnosti.

Pravdepodobne najmenej naspatých hodín mal v piatom ročníku VŠ, kedy si okrem aktivít v Slovak Telekome a písania diplomovej práce splnil sen, ktorý ma asi každý malý chlapec, začal pracovať s autami :-).

V spoločnosti Daimler-Chrysler bol súčasťou marketingového oddelenia, ktoré sa staralo o zavedenie značiek Jeep, Dodge a Chrysler na slovenský trh.

Vysoká spotreba amerických áut nebola dôvodom, prečo si Martin po škole vybral prácu v internetovom kníhkupectve Martinus.sk v Martine. Hlavnými dôvodomi
boli možnosť vrátiť sa domov do Martina a podieľať sa na rozvoji najväčšieho e-shopu na Slovensku.

V Martinuse má na starosti internetový predaj, logistiku a manažment ľudí, ktorí usilovne pracujú na tom, aby sa všetky internetové zásielky dostali k zákazníkom na
Slovensku a v Čechách kvalitne a včas.

Martin neodmietne žiadnu možnosť spoznávať nové miesta/krajiny a prijme každú pozvánku na akýkoľvek šport.

Martina  uvidíme na prednáške Prípadová štúdia: Úspešný eshop.